Sondan Sonra Oyunu için Davetiye Kazanmak İster misiniz?

17:43 ebru altin 4 Comments

Sığınakta iki insan: Mark ve Louise… Korkunç nükleer saldırıda, binalar çökmüş, herkes ölmüş, her yanı radyoaktif toz bulutu kaplamıştır.

Mark bu saldırıdan Louise’i binbir güçlükle sığınağa taşır. Mark’ın sığınağında yiyecek, ranza ve radyo gibi kısıtlı imkanlar vardır. Konuşmalarından ise Mark’ın Louise’e aşık olduğu ve onu delice kıskandığı anlaşılır.

Ayrıca genç adam Louise’i irkilten sözler söylemeyi de ihmal etmez. “Bu saldırıyı yapanlar mutlaka sakallıdırlar. Güçlü ve iyi toplumlar dünyadaki zayıf toplumları onların iyiliği için kontrol etmelidir. Biz gücümüzü yeterince iyi kullanmadık. Teröristlere daha katı davranmak şart.”

Mark’tan korkan ama onunla birlikte bu sığınakta hayatta kalma mücadelesi veren Louise oldukça zor günler yaşar. Acaba dışarısı ne durumdadır? Gerçekten herşey Mark’ın anlattığı gibi midir dışarıda yoksa tüm bu olanlar bir blöften mi ibarettir?
Oyunun sonunu merak ediyorsanız eğer haydi gelin size yeni bir sürpriz yapayım ve Tiyatro Duru’nun desteğiyle içinizdeki bir şanslı kişiyi bu oyuna göndereyim.

Süper, ben gitmek isterim diyorsanız eğer yapmanız gerekenler aslında çok basit. Öncelikle 5 Ocak tarihine kadar aşağıda sormuş olduğum soruya doğru cevap vereceksiniz. Ardından ise verdiğiniz yanıtı yorum kısmına bırakacaksınız. Tabii blogu izlemeye almanızda diğer bir şart, sonra söylemedi demeyin.

5 Ocak tarihine kadar cevaplarınızı aldıktan sonra doğru cevap verenler arasından yapacağım çekiliş sonucunu buradan sizlere duyuracağım. Kazanan talihlinin ismini ise 6 Ocak 2012 tarihinde Duru Tiyatrosu’na bildireceğim. Sonrası ise malum…

Giyinip, kuşanıp, 8 Ocak 2012 Pazar günü saat 16.00’da Duru Tiyatrosu’nda sahnelenecek oyuna gideceksiniz. Kazanan kişinin ismi gişeye önceden verileceği için biletinizi direkt olarak gişeden gidip alabilirsiniz. Ehh bu davetiyenin çift kişilik olduğunu hatırlatmama gerek yok herhalde :))

Şanslı kişi her kim olacaksa izledikten sonra yorumlarını buraya bekliyorum. Haydi bakalım ne duruyorsunuz, çalışsın parmaklar, yoksa bu güzel oyuna gitmek istemiyor musunuz?

İşte Sorunuz...

AFİFE TİYATRO ÖDÜLLERİNDE BU SENE EN BAŞARILI KADIN OYUNCU ÖDÜLÜ KİMİN OLDU?

A. PELİN KÖRMÜKÇÜ
B. YILDIZ KENTER
C. AHU TÜRKPENÇE
D. AYÇA VARLIER

You Might Also Like

4 yorum :

  1. Ahu Türkpençe aldı bu ödülü... Sondan Sonra adlı oyundaki rolüyle...

    YanıtlaSil
  2. beni gönder dostum... beni tiyatroya gönder :))

    cevap veriyorum: Afife Tiyatro Ödüllerinde yılın en başarılı kadın oyuncusu: Ahu Türkpençe-Sondan Sonra-Duru Tiyatro

    YanıtlaSil
  3. ahu türkpeçe diye biliyorum ama bana çıksa tam süper olur..8 ocakdoğumgünüm çünkü :)

    YanıtlaSil
  4. ebru beni de buraya dahil et.hülya olgun

    YanıtlaSil