Kitap Kazanmak İster misiniz?

19:36 ebru altin 12 Comments

Elma Yayınlarından çıkan Balık Çorbası kitabının sonunda okuduğum "Uğurböcekleri Projesi" ile ilgili yazı açık konuşmam gerekirse eğer beni deyim yerindeyse kendime getirmeye yetti de arttı. Tabii beynime verdiğim komut malum... Silkelen ve kendine gel!

Evet silkelenip kendime gelmenin, son demlerini yaşadığımız 2011'in yarattığı rehavetten kurtulup sosyal projelere, paylaşımlara daha fazla ağırlık vermem gerektiğinin bir telkiniydi aslında tüm bu komutların yönlendirdiği sonuç...

Hediye kitap projesi... Hem de yepyeni, yesyeni, artık siz ne derseniz deyin işte... Aslında uzun zamandır aklımda olan birşeydi bu kitap hediye etme olayı. Ancak bir türlü gerçekleştirmek için doğru zamanı yakalayamamıştım. Kah çalışma yoğunluğundan kah başka nedenlerden dolayı...

Artık miskinlikten sıyrıldığıma göre bende bir uğurböceği olarak yerimi hali hazırda izlenimderinliği'nde alabilirim demektir. Bu süre içerisinde kah kitapları size hediye edeceğim,kah bir okulun kütüphanesine... Bu noktada bana destek olmak isteyen yayınevlerine de kapım her zaman açık. Ne de olsa Turkcell'inde dediği gibi hayat paylaşınca güzel!

Eh bu kadar yazdığıma göre gelelim bundan sonra ne yapmanız gerektiğine... Merak etmeyin, sizden pek birşey istemeyeceğim. Kısaca özetlemem gerekirse eğer;

Düzenli olarak bloğumda kitap tanıtımları yapacağım. Size düşen ise kitap tanıtımlarının olduğu zamanlarda altına yorum yazmak olacak.

İlk kitabı ben belirliyorum. Bundan sonrakileri ise birlikte belirleyeceğiz. Nasıl olacak o diyorsanız eğer hemen söyleyeyim. Yazdığım kitap tanıtımlarının altına yazacağınız yorumların çokluğu o ayın şanslı kitabını belirleyecek. Kısaca sizden yorumları yazması, benden de hediye etmesi.

Küçük bir dipnot hediye kitapların çocuk kitabı olması halinde - ki çocuğunuz varsa özellikle belirtin - boyama kitabı ve renkli boya kalemleri benden size küçük bir sürpriz şeklinde olacak. Haberiniz olsun :)))

Peki yorumlarınızı almaya ne zaman başlayacağım... Kitabın ilk duyurusunu yapıp, talihli kitabı belirttikten sonraki süreçte 5 gün boyunca yorumlarınızı bekleyeceğim. 5. günün sonunda ise yapacağım çekilişle şanslı kişiyi belirleyip kazananın duyurusunu buradan gerçekleştirmiş olacağım.

Tabii daha çok kitap ve hediye kazanabilme şansınızın olmasını istiyorsanız da eğer izleme butonuna bir tık yaparak, takibe geçmeniz gerektiğinide unutmayın.

Bu ayın ilk talihli kitabı "BALIK ÇORBASI"

Bakalım bu güzel kitap kime gidecek, hangi şanslı kişinin kitaplığındaki yerini alacak... Bekleyip, görelim bakalım :))

You Might Also Like

12 yorum :

  1. ben isterim çok severim kitapları..

    YanıtlaSil
  2. selam, çekilişi duydum hemen koştum geldim yazmaya yumuldum:)))ben de varım:)

    YanıtlaSil
  3. bende katıldım kazanmayıda isterim

    YanıtlaSil
  4. Merhaba,kitapların kokusuna dahi bitiğimdir, ben de kitap çekilişlerinizin takipçisi olacağım..

    YanıtlaSil
  5. Konu kitap oluca dayanamıyorum,bende varım.

    YanıtlaSil
  6. Demek ki bundan sonra düzenli takipçiniz olacağım. Kitaplar, benim hayatım...

    YanıtlaSil
  7. merhaba...kitap okumayı seviyorum ve bende kazanma şansını yakalmak isterim iyi çalışmalar:....

    YanıtlaSil
  8. Merhaba,kitap kurdu biri olarak bende varım,inş.şanslı kişi ben olurum:)

    YanıtlaSil
  9. ben de istiyorummmmmmmmmmm.

    YanıtlaSil