Yeni Hediye Kitabımız Bu Sefer Kime Gidecek Bakalım...

11:11 ebru altin 16 Comments

Meleklerinizi duymak...
Meleklerinizden yardım istemek...
Meleklerinizin irili ufaklı mucizelerini hayatınıza çekmek istiyorsanız eğer blogdaki hediye kitabımız olan Beki İkala Erikli'nin "Meleklerle Yaşamak" ve "Meleklerle Çakra Açma" kitabı yeni sahibine gitmeyi bekliyor, haberiniz olsun. Hediye kitap çekilişine katılmak için son tarih 1 Ocak 2012... Geç kalmayın, izleme butonuna tık tık yapıp yorumunuzu bıraktıktan sonra çekilişe katılın. Goa Yayınları'ndan bu 2 güzel kitap sizin olsun...

You Might Also Like

16 yorum :

  1. Umarım ilk yazan değilimdir :)) oylama için birkaç kez katılsak olur mu :)))

    YanıtlaSil
  2. bu kitabı duymuştum okumayı çok istiyordum umarım bana çıkar

    YanıtlaSil
  3. ilginç bir kitaba benziyor umarım kazanırım:))

    YanıtlaSil
  4. izledim ve tam almak istediğim kitaplar bana gelsin lütfennnnnn

    YanıtlaSil
  5. izlemeye aldım.umarım şanslı kişi ben olurum.
    sevgiler....

    YanıtlaSil
  6. ben,ben,ben şanslı olayım..merak ettim çokca..

    YanıtlaSil
  7. İzlemedeyim,şanslı olmayı dilerim.:)

    YanıtlaSil
  8. takipteyim. ben de istiyorum:)

    benim bloguma da beklerim

    YanıtlaSil
  9. Merhaba
    Bloğunu yeni gördüm ve izlemeye aldım.
    Çekilişe katılmak istiyorum.
    nuyaver(at)gmail(dot)com

    YanıtlaSil
  10. şartlar tamam
    gfc: Özlem
    ozlemelmacigil@hotmail.com

    YanıtlaSil
  11. izlemedesin canım.bende varım.inşallah bana çıkar.sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. ay şimdi gördüm okumak istedim ve çekilişi gördüm bende bende katılmak istiyorum hahil olabilirmiyim:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Kitap deyince her zaman ki gibi akan sular durur benim için. Zaten izleyicindim, çekilişede katılmak isterim.

    YanıtlaSil
  14. Kitaplar çok güzel.
    Ben de çekilişe katılmak istiyorum.
    Bloğunu izliyorum.
    senaygaz@yahoo.com.tr
    Şenay Gazoz

    YanıtlaSil