The Muppets...

13:52 ebru altin 2 Comments

Mah-na Mah-na, Mah-na Mah-na...
Şarkısını hatırlamayanınız yoktur herhalde...
TRT'nin bir zamanlar yayınladığı ve o dönemin bütün çocuklarını ekran başına kilitleyen, eğlenceli programı Muppet Show'un vazgeçilmez şarkısı Mah-na Mah-na, Mah-na Mah-na... :)

Kurbağa Kermit, Miss Piggy, Fozzie Bear ve Gonzo isimleri kaçınızda bir çağrışım yapıyor bilemiyorum ama Kurbağa Kermit ve Miss Piggy ne yalan söyleyeyim benim çocukluk evrelerimin vazgeçilmez iki karakterlerinden birisi...
Dolayısıyla çocukluğumun renkli karakterleriyle bezeli televizyon programı Muppet Show'un esprili kuklalarıyla, beyazperdenin büyülü dünyasında buluşmak keyfime keyif kattı doğrusu...
Gerçek yaşamda bulunmayan, klasik bir mütevazi Amerikan kasabası olan Smalltown'da Gary ve bir kukla olarak doğan Walter birlikte yaşamaktadır. İki kardeşin en büyük eğlencesi ise elbette televizyon karşısına geçip Muppet Show'u izlemektir. Yetişkin olduklarında bile bu hobilerinden vazgeçmezler. Gary, sevgilisi Mary ile birlikteliklerinin onuncı yılı için Los Angeles'a giderken yanlarına Walter'ı da alır.

Yılların ilgisizliğinden darmadağın olmuş Muppet stüdyolarını ziyaret ederken, Walter gizlice Tex Richman adlı bir milyarderin stüdyoyu yıkıp, petrol arama planları yaptığını öğrenir. Walter'ın stüdyoyu kurtarmak için tek şansı ise orijinal Muppet ekibini bir araya getirip, 10 milyon dolar kazanacak bir şov ortaya koymaktır.

 Muppet Show hayranı bu iki kardeş, amaçlarını gerçekleştirebilmiş midir bilemiyorum ama çocukluğunda en az bir kermit oyuncağı olup, kuklalarla ve man-ha man-ha şarkılarıyla keyifli dakikalar geçirmişliğiniz varsa eğer biraz nostalji yapmakta yarar var diyorum.

You Might Also Like

2 yorum :

  1. harika bir nostalji oldu.çok severdim bende..eski günlere gittim sayende..teşekkürler..

    YanıtlaSil
  2. Gul/Inn ben de çok severek izlerdim bu sevimli kuklaları. O dönemde daha mı güzeldi bazı şeyler ya...

    YanıtlaSil