Adam Dediğin Benim Gibi Olur...

20:51 ebru altin 1 Comments

Ben Dünyanın En Akıllı İnsanıyım diyen Erdal Demirkıran ismini duymayan kalmamıştır herhalde. Kimimiz belki sırf merakımızdan dolayı alıp okumuş, kimimizde eminim ciddiye dahi almamıştır. Dolayısıyla da okuma gereği duymamıştır.

Açıkçası Erdal Demirkıran'a ait birçok kitap Kashna Kitap Ağacı'ndan sevgili Cem bey aracılığıyla geçtiğimiz aylarda bana gönderilmişti. Hem de yazarın imzasıyla birlikte.

Adam Dediğin Benim Gibi Olur... Evet, sıra işte bu kitaba gelmişti. Adam Dediğin Benim Gibi Olur... Yazar 13 bölümde toparladığı kitabında ne anlatıyordu peki, gelin birlikte göz atalım...

Öncelikle kitabın arka kapağına göz attığımızda şu satırlarla karşılaşırız...

"Herkesin kendine göre bir dağı vardır ve herkes kendi dağında yaşar mevsimleri. Senin güneşin yakmaz beni, benim kışımla da sen asla zatürre olmazsın.

Şimdi çık kendi dağına, ayakkabılarını çıkar ve koş... Doludizgin koş! Arkana bile bakma koşarken... Bakma, çünkü arkanda hiçkimse yok! O dağ sadece senin. Ayağını basmadığın hiçbir yer kalmasın. Her yerini ezbere bil bu dağın. Yeni ağaçlar dik dağına. Ağaçlarla yeşile boya.

Gururla dolaş. Adımların hep büyük olsun. Büyük yaşa! Hiçbir zaman korkutmasın ölüm seni ve daima emin ol, sen ölmeden kimse gelmeyecek senin dağına. Ölünce gelecekler ve "Burada koca yürekli bir dağcı yaşardı." diye yazacaklar senin zirvelerine ama bu senin umrunda bile olmayacak. Sen zaten senelerce koca bir dağcı olduğunu bilerek yaşamıştın."

Bu cümleler sizler de nasıl etkileşim yarattı bilemiyorum ama yazar çokta doğru bir yere parmak basmış doğrusu. Katılmamak imkansız. Ne dersiniz?

Bir solukta okuduğum kitaplardan birisi olan Adam Dediğin Benim Gibi Olur, kişisel gelişiminizde size yol göstermeye ve kendi farkındalıklarınıza varmanıza ne yalan söyleyeyim yardım etmeye devam ediyor. Kashna Felsefesi hakkında fikir sahibi olmak veya böylesi iddialı başlıkların sahibi olan yazarın kitaplarıyla tanışmayı düşünüyorsanız eğer tavsiye edebileceğim kitaplardan birisi olduğunu belirtmek isterim. Sonrasında okumak veya okumamak size kalmış :)








You Might Also Like

1 yorum :

  1. ilk bolümde aklımı yiyicektim kesinlikle okuyun biraz korkunç kafa yorucu heyecanlı sıkıcı değil ben okuyun

    YanıtlaSil