Mim - len - dim! İşte Hakkımdaki 20 gerçek!

23:15 ebru altın 1 Comments

Bu mim olaylarına aslında aklım pek ermez.
Blogun içeriği de malum zaten.
Amma velakin arada sırada kaçamak yapmaktan da kimseye zarar vermez, değil mi ama.
Bu nedenle sevgili biricit'in mim'iyle ilgili cevaplara gelin birlikte göz atalım :)

Hakkımda ki 20 gerçek...

1. Girdiğim ortamlarda her ne kadar evli olduğum kanısına varılsa da (Ki bu kanıya özellikle erkeklerin vardığını da ayrıca belirteyim. Bu kanıya nasıl kapıldıklarını da anlayabilmiş değilim ya neyse) ben de mazbut bekarlardanım.

2. Bu arada tam tamına 31 yaşında olmuş olsam da ısrarla 30 olduğumu iddia ediyorum. Hatta o da ne? 32 olmama da şunun şurasında yalnızca 2 - 3 ay kalmış. Eyvahlar olsun! Tabii böyle diyorum ama görünüşte 25 - 26'dan fazla göstermediğim için de ne yalan söyleyeyim çok şanslıyım :))

3. Çok fazla detaycıyım. Bir projede çalışırken -işle veya tamamen kişisel herhangi bir proje de- tabir-i caizse moleküler yapısına kadar iner ve hızla tekrardan
inşa ederim.

4. Karşılaşabileceğim olumsuzluklar için her zaman bir B ve C planım vardır. Bunu da gerekmedikçe kimseye söylemem.

5. En ufak iyiliği de, kötülüğü de unutmam. Beynim sürekli kayıttadır yani :))

6. Yaptığım işten ve kişilik özelliğimden dolayı sürekli araştırırım. Yeni şeyler öğrenmek, okumak, bilmediğim konularda araştırma yapmak beni acayip mutlu eder.

7. En mutlu olduğum anlar sıcak bir battaniyenin altına girip, saatlerce kitap okumaktır.

8. Her ne kadar 30 yaşında olmuş olsam da süt içmeyi hala çok severim. Çay ve kahveyi de unutmayalım lütfen... Özellikle Sherlock Holmes ve Agatha Christie okuyorsam mutlaka yanımda bir fincan kahve de bulundururum. Sigara içmiyorum.

9. Maaşımın büyük bir kısmını kitaplara yatırırım. Hala kenarıma köşeme koyduğum tek kuruşum bile yok. 2014 itibariyle buna el atıcam inşallah :))

10. Çocuk ruhluyum. Hatta içimdeki çocuğun her daim salıncakta sallanma sevdasından da bıkıp usanmadım değil hani :D

11. En sevdiğim organım her daim gülümsemeyi başaran gözlerim :)

12. Yalnızlıktan korktuğum söylenemez. Hatta çok severim de denebilir. Çünkü yalnız kaldığım zamanlar en üretken olduğum anlardır. Hele bir de gök gürültüsü de varsa offf offf :)

13. Nörobilime dair kitaplar inanılmaz ilgimi çeker.

14. Antik kentlere dayanamam. Kafama estiğinde, her türlü müsaitlik durumumda el veriyorsa atlar giderim. İşten çıkar çıkmaz günübirliğine İzmir'deki Agora'ya gitmişliğim vardır mesela.

15. Hayao Miyazaki animelerine bayılırım.

16. Tim Burton'a hastayım. Şu ana kadar her filmini en azından 5'er kere seyretmişimdir.

17. Gerek filmi gerekse de kitap bakımından değerlendirildiğinde en etkilendiğim eser Savaş Atı olmuştur.

18. Pişmanlık, hata vs... Zamanında yaptığım hatalar illa ki vardır. Yok diyemem. Ama şu an en azından şunu diyebilirim. Şu an ki aklım olsaydı o dönemde yaptığım hataları eminim ki şu an yapmazdım.

19. Şu aralar kafayı şeker hamurundan yapılan 3 boyutlu figürlü pastalara taktım.Ama öncesinde kendime bir tane aşçı önlüğü ve şapkası yapıcam. Hemi dee uyuşuk eeyor karakterli olacak :D Ayrıca ahşap bir kalemlik yapma düşüncem de var :D Tüyoları nasılsa çok sevgili blogger arkadaşım Senem'den aldım :) Kendisine de bu vesileyle çok teşekkür ediyorum.

20. Herkeste olduğu gibi aile faktörü benim içinde son derece önemli. Bu nedenle annemle, abimin yeri ben de her daim farklıdır. Ahh az kalsın unutuyordum. Bu sene 11 yaşında olan şapşal köpeğimi de unutmayalım lütfen :D

You Might Also Like

1 yorum :

  1. canım tesekkur ederim yanıtladığın icin coğu gerceğinde benzeşiyoruz oğlak burcu olmamızdan kaynaklanıyor bence :) sevgiler

    YanıtlaSil

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "