Akıllı lamba ile her yer ışıl ışıl... :)

11:43 ebru altin 2 Comments

Siz de benim gibi kitap okuma lambasız yapamam diyenlerden misiniz yoksa?

Ne yalan söyleyeyim uyumaya hazırlık öncesinde veya balkonda otururken okunan birkaç sayfayı rahatlıkla okuma da bu lambaların acayip işe yaradığını düşünüyorum.

Kitap sayfasına taktığınız küçücük bir aparat, sizi bir anda farklı bir hikayenin ve kahramanın peşinden sürükleyebiliyor nede olsa...

Yukarıda bahsettiğim kitap okuma aparatını eminim ki birçoğunuz biliyorsunuzdur.

Peki kitap şeklinde tasarlanan bu lambayı daha önce görmüş müydünüz diye sorsam?

Efendim?

Cevapları duyamadım...

Ben ona akıllı lamba Lumio adını taktım. Bakın ne işlevlikleri varmış?



You Might Also Like

2 yorum :

  1. cok guzelmiş:)
    mimledim seni bu arada:)

    YanıtlaSil
  2. Ben de çok beğendim.
    Türkiye'de satılıyor mu bir bakmak lazım :)

    YanıtlaSil