Eski Kitap Kokusu ve Eski Sesler...

11:59 ebru altin 0 Comments

Tepebaşı'ndaki TRT binasının önündeki alana girdiğinizde eski kitapların kokusu sizi bilinmeyen ülkelerin çiçeklerinden damıtılmış bir parfüm gibi saracak.
Ve birden, kulaklarınıza çalınan eski sesler sizin bu gezintinize eşlik edecek.
6. Beyoğlu Sahaf Festivali başladı.
Araştırmacı, incelemeci, meraklı herkesin beslendiği kaynaktır sahaflar.
Basın bültenindeki bir cümle, gerçeğin ta kendisi: "Türkiye'nin entellektüel hayatını besleyen sahaf geleneğini diri tutmak..."
Sahaflara adım attığınızda sizi her zaman bir sürpriz karşılar, şaşırırsınız, sevinirsiniz, anıların yolculuğuna çıkarsınız.

Yukarıdaki bu satırlar Hürriyet Gazetesi'nin severek okuduğum köşe yazarlarından Doğan Hızlan'ın bugünkü köşe yazısına ait. Yazının içeriği 6. Beyoğlu Sahaf Festivali'ne yönelik olunca dayanamadım ve bir kısmını sizlerle paylaştım.

Yazının devamını okumak isterseniz eğer aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz...

http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/21571433.asp

Hamiş: Ben vakit yaratıp hala Sahaf Festivali'ne gidemedim. Umarım bu aralar yolum o tarafa düşer ve yazarın da dediği gibi eski kitapların kokusunu, adını bilmediğim bir parfüm esansı gibi içime çekerim.

You Might Also Like

0 yorum :