Söz - Düş Makinesi

16:06 ebru altin 1 Comments

Birçoğumuz şunu çok iyi biliriz ki, ağzımızdan çıkan sözcüklerle aynı anda içimizden geçen düşünceler genellikle birbirinden çok farklı olmaktadır. Fakat iyi ki içimizden geçenleri kimse duyamıyor, değil mi? Yoksa duyabiliyor mu!

Roma'da yaşayan ve bir ilkokulda öğretmenlik yapan yazar Stefano Bordiglioni, bugüne kadar yazdığı elliden fazla kitabıyla birbirinden eğlenceli maceralarını çocuklarla buluşturmaya devam ediyor.

Dünyayı tepetaklak edecek bir icadın mucidi kahramanımız bunu tamamen tesadüfen gerçekleştirir. Aslında bunu o bile gerçekleştirmez. Tamir etmeye çalıştığı faks makinesi, sakar kedisi Oreste ve kahvaltılarımızın vazgeçilmezi bir şişe çikolata kreması bir araya gelir ve ortaya "Söz - Düş Makinesi" çıkar. Peki ya bu makineyle neler yapılabilir dersiniz?

Peşine düşen balık kokulu gizli servis üyeleri bu makineye karşılık muhteşem bir para teklifi getirir. Bu kahramanımız için şeker küpü sevgilisi Valeria'yla Lampedusa Adası'nda tatil yapma hayalini gerçekleştirmek için harika bir fırsat olur.

Roma'da yaşayan ve bir ilkokulda öğretmenlik yapan yazar Stefano Bordiglioni, bugüne dek çocuklar için yazdığı elliden fazla kitabıyla yalnızca kendi öğrencilerini değil, tüm çocukları yaratıcılık dolu maceralarıyla buluşturmaya devam ediyor.

"Telepat makine, Söz - Düş nasıl çalışıyordu? Ben nereden bileyim? Doğru, onu ben yaptım fakat yalnız başıma değildim. Düşünceleri okuyan makinenin icadında, kedim Oreste'nin yardım eli daha doğrusu yardım patisi de büyük rol oynadı. Nasıl mı?"


You Might Also Like

1 yorum :