Kitap Nasıl Yapılır?

00:15 ebru altin 1 Comments

Bayram olgusunu bir kenara bırakıp, beni asıl ilgilendiren kısmın 3. gününde de tatili dibine kadar yaşamaya kaldığım yerden şekil a'da görüldüğü üzere devam ediyorum. Zira biliyorum ki bayram dönüşünde beni bekleyen onlarca iş olacak. Hal böyleyken tatilin son demlerini sizce yaşamamazlık eder miyim? Tabii ki hayır! O zaman gelsin kitaplar, gitsin filmler...

Gerçi bugünkü planlarım arasında her ne kadar okuduğum son kitabı sizlerle paylaşmak olsa da son dakika yaşadığım sürpriz kapı da kalma faciasından sonra bu planı değiştirmek durumunda kaldığımı da belirtmeden geçemiycem. Anahtarı yanında olup da içeri giremeyen ve yaşadığı bu bahtsız durumdan dolayı, bilmediği etmediği bir şehirde çilingirci arayışında olan kaç kişi vardır ki benden başka. Kapıyı açma karşılığında talep edilen rakamlara değinmiyorum bile. Git yeni kapı taktır daha iyi. Resmen soyguna çıkmışlar ama yemezler. 

Belki bir Clark Kent'imiz yok ama Clark'dan bozma Kent'ten olma tamamen yerli bir süper ustamız var. Hem de sudan ucuz. Sonuç itibariyle evime yaklaşık 4 - 5 saat sonra girmeyi başarıp, üstüne bir de olayı sadece 20 TL'ye kapatınca, kendimi kanepeye atıp, ohh be dedikten sonra son okuduğum kitabı yarına bırakmanın daha doğru olacağına kanaat getirdim. O sırada da aklıma kitap nasıl yapılır sorusu geldi. İnternette şöyle bir araştırma yapınca bakın ne buldum. Belki merak edenleriniz vardır diye sizlerle de paylaşıyorum.

Bakalım biz kitap kurtları için yetiştirilmeye çalışılan, mutfaktan yeni çıkmış kitaplar nasıl yapılıyormuş, gelin birlikte göz atalım, ne dersiniz?

You Might Also Like

1 yorum :

  1. Vay , gerçekten çok hasass bir işmiş kitap basımı ..

    YanıtlaSil