Tıkkk tıkkkk, Açın Kapıyı, Ben Geldim :))

12:38 ebru altin 9 Comments

Yaklaşık 2 aydır iş yoğunluğundan dolayı bloguma pek birşey ekleyemez oldum. 
Aslında pek birşey demek yerine hiçbir şey ekleyemedim desem daha doğru olacak sanırım.
Zira aklım burada olmuş olmasına rağmen bir türlü uygun an'ı yakalayamadığımdan mütevellit, klavyemi de maalesef ki tıkırdatamadım.
Dolayısıyla kim ne yapmış, ne okumuş, ne izlemişlerle geçti koskoca 60 günüm...
Tabii bir de bol bol çalışmakla...
Üzgünüm ama bu 60 gün içerisinde tek bir sayfa bile kitap okuyamadım. 
Sonuç mu?
Sonuç elbette ki yeni yılla birlikte hayatımda iyileştirme yapma kararıyla sonuçlandı.
Çok gerekmedikçe mesaiyi 18.00 itibariyle iş yerimde bırakacağım ve kaldığım yerden ailemle, arkadaşlarımla, blogumla ve en önemlisi de kültür - sanatla her daim iç içe olarak geçirmeye devam edeceğim.
Ehhh dolayısıyla bol bol da paylaşımda bulunacağım :)
Hem de eskisinden daha çok...
Hepinizi çok özledim, hepinizin paylaşımlarını merak ediyorum.
Ve diyorum ki siz çayları, kahveleri hazırlayın. Birazdan size geliyorummm...
Merak etmeyin kekler de benden :)
Son olarak gecikmeli de olsa hepinize musmutlu bir yıl olmasını diliyorum.
Gönlünüzden geçirdiğiniz her güzellik sizinle birlikte olsun, mutlu yıllar...

You Might Also Like

9 yorum :

  1. kahve pişiyor, bekliyorum... orta şekerli seversin diye düşündüm :)

    YanıtlaSil
  2. Ohh, ohhh orta şekerli kahveye bayılırım doğrusu :)) Hemen geliyorum o zaman :))

    YanıtlaSil
  3. Hoşgeldin. Yeni yıl sana çok çok çok mutluluklar getirir umarım:) Öpüyorum...

    YanıtlaSil
  4. Dersaadet: Hoşbuldumm canımm, sen de hoşgeldin :) Yeni yıl inşallah hepimize büsbüyük mutluluklar, başarılar, sağlık, sıhhat, bol para, aşk getirir canım. Ben de öptüm kocaman :)

    YanıtlaSil
  5. Türkçemiz senin sayende iki yeni kelime kazandı: Musmutlu ve büsbüyük:) Dilimize kazandırdığın yeni kelimelerle 2013'ün Türk Dil Kurumu ödüllerine aday olursun bu gidişle...

    Hoşgeldin, umarım sözünü tutarsın ve elin değdikçe yeni yazılar eklemeye devam edersin. Yeni yılda senden güsgüzel yazılar bekliyoruz:)

    YanıtlaSil
  6. Hazır yeni yıl gelmişken şu Twitter kuşusunu da emekli edersen ne güzel olur. Bazen gecikmeli geliyor, tam seviniyorum emekliye ayrıldı herhalde diye ama bir süre sonra tam okumakta olduğum yerin üstüne gelip konuyor :(

    YanıtlaSil
  7. Suada: Bugünde TDK'ya çalıştık desene o zaman :))

    YanıtlaSil
  8. Hoş geldiniz, bizde de blog açısından bir durgunluk dönemi yaşanmıyordu. Hep birlikte atlatmak dileğiyle, Mutlu Yıllar...

    YanıtlaSil
  9. Kacirmisim kitap cekilisini:( Dilerim yeni yilda daha bol vakitli blog calismalarin olur:) sevgiler..

    YanıtlaSil