Senenin İlk Kitabı BEN

20:31 ebru altin 2 Comments

Okunmayı bekleyen kitaplarım bu aralar epeyce fazla. Gözüme takılanları veya bir şekilde okumak istediğim kitapları görünce dayanamayıp aldığımdan olsa gerek, çalışma masamın üzerinde şimdiden kocaman bir kitap kulesi oluştu bile...

Ehh bu durumda yapılacak şey ise son derece basit. O kuleyi oluşturan kitaptan katları bir bir azaltmak... Sonrası malum... Yeni bir kule için yeni kitapların alınması şeklinde bu süreç böylelikle sürüp, gider nasılsa...

Kitap kulelerine neden değindiğime gelince... Elimde o kitap kulelerinin oluşmasına katkı sağlayan bir kitap duruyor da ondan :)

Yaklaşık 1 ay öncesinde kitap kuleme dahil olan "Ben"i en sonunda okuma fırsatı bulabildim. Tatil olması dolayısıyla da rahat rahat okudum açıkçası.

Okuyanus Yayınları tarafından çıkartılan "Ben" 20 bölümden oluşan bir kişisel gelişim kitabı niteliğinde. Bildiğimiz kişisel gelişim kitaplarından bir farkı var mı derseniz kısaca yok derim. 

Kaldı ki kişisel gelişim kitaplarından pek hazetmesem de bu kitabı bitirmem öyle çokta uzun sürmedi doğrusu. Toplamda 162 sayfadan oluşan kitabın içerisinde rutin günlük hayatta karşılaştığımız birçok soruna da parmak basılmış. Birçok kısma değinmekle birlikte, yazarla uyuşmadığınız taraflarda çıkmıyor değil hani...

Kişisel gelişim kitaplarına karşı bir ilginiz varsa, mutlaka göz atın derim. Şimdiden iyi okumalar...

You Might Also Like

2 yorum :

  1. Yeni yılla birlikte tüm bloggerlerin ilk hedefi kitap kulelerini eritmek oldu. Bende ince olan kitaplardan başladım. İnce ince pek çok kitabı eritince kalanlar gözümde büyümez dedim. Keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten de öyle, hepimiz ince kitaplardan başlayıp, kalınlara doğru yol alıyoruz ki yenilerine sıra gelebilsin... Size de keyifli okumalar

    YanıtlaSil