Mükemmeli Arayanlar Bu Kitap Çekilişi Sizin İçin...

13:13 ebru altin 1 Comments

Günler göz açıp kapayıncaya kadar geçip gidiyor derlerdi de inanmazdım.
Şuraya bakın ki şimdiden 2013'den 5 günü ardımızda bıraktık bile...
Ehh durum böyle olunca yeni yılın ilk haftası olması dolayısıyla yeni yeni yepyeni bir kitap çekilişi düzenleyerek, bir kitap kurdunu sevindirmek de farz olmuş gibi duruyor ne dersiniz?

Bu nedenle sosyal medya'sını yönettiğim özel bir hastanenin sayfasında dün itibariyle başlattığım kitap çekilişine sizleri de beklerim a-dostlarrrr :))

Elma Yayınevi'nin katkılarıyla Özel Konak Hastanesi'nin facebook sayfasında başlatmış olduğum kitap çekilişine dair gerekli bilgiyi aşağıda sizlerle paylaşıyorum. Katılmak isteyen tüm kitap kurdu arkadaşlarımı beklerim. Hepinize şimdiden bol şans...

Çekilişe katılmak için sadece 3 kural var.

1. Özel Konak Hastanesi'nin facebook sayfasını beğenmek
Özel Konak Hastanesi
2. "Okuyoruz, okutuyoruz" isimli facebook yarışma sayfamızın duyurusunu kendi sayfalarınızda paylaşmak,
3. Aşağıdaki metni twitter hesabınızda tweetlemek...

#ozelkonakhastanesi kitap çekilişi yapıyor! Mükemmeli Aramak isimli kitabın sahibi olmak ister misiniz? @ozelkonak

Çekiliş sonuçlarına gelince...

07.01.2013 Pazartesi günü, saat 17.00'ye kadar katılım şartlarımızı yerine getiren kişiler arasında yapacağımız çekiliş doğrultusunda, bir şanslı takipçimiz "Mükemmeli Aramak" isimli kitabın sahibi olacak. Kazanan okurumuz, 08.01.2013 tarihinde gün içerisinde ilan edilecektir. 


You Might Also Like

1 yorum :

  1. İzleyicinizim..
    Facebook sayfasını beğendim Özgür Ol adı ile
    Kampanyayı facebookta duyurdum http://www.facebook.com/ozgur.ol.967/posts/402136406537866?__req=1k
    Twitterda paylaştım https://twitter.com/ZGROL1/status/287884314601979904
    Kitabı çok merak ettim umarım kazanırım ;)
    kitapokuozgurol@gmail.com

    YanıtlaSil