Blogoskop Kapımızı Çalmış, Ortaya da Bu Söyleşi Çıkmış :)

14:23 ebru altin 2 Comments

Heyyy! Siz hala bir blogunuz olmuş olmasına rağmen, Blogoskop'un adını duymamış veya varlığından da bi habermişmiymisiniz yoksa? Eğer cevaplar "EVETT" ise size kocaman bir cık cık cık diyorum.

Bilmeyenler için hemen açıklama yapmakta yarar var. Türkiye'de blog yazarlarını biraraya getirip, aralarındaki bilgi paylaşımını sağlamak fikrinden ortaya çıkarak biraraya gelen Blogoskop ekibi, her ay 4 blogu inceleyerek, blog yazarlarıyla yaptıkları röportajları sayfalarında yayınlayan, kıpır kıpır, bıcır bıcır bir kadrodan oluşuyor.

Ehh bu durumda lafı çok fazla uzatmadan hemen ağzımdaki baklayı çıkarsam iyi olacak. Ne de olsa bu ayın şanslı blogger'larından biriside benim.

Geçtiğimiz haftalarda Blogoskop ekibi ile gerçekleştirdiğimiz bloglara ve sosyal medya'ya dair söyleşimizi merak edenler aşağıdaki linkten okuyabilirler.

Bu arada sayfalarına göz atıp, kendileriyle iletişim halinde olmanızda da yarar var, derim. Böylesi dinamik bir ekibi bir daha nerede bulacaksınız yoksa...

Blogoskop ekibiyle gerçekleştirdiğimiz söyleşi için aşağıdaki linke tık tık yapınız lütfen...

http://blogoskop.wordpress.com/2012/07/23/izlenimlerin-derinligi-blogu-ile-yaptigimiz-roportaj/

 

You Might Also Like

2 yorum :

  1. blogoskop'u bilmiyordum, sayenizde öğrenmiş olduk, teşekkürler..

    YanıtlaSil
  2. cok guzel bı roportaj olmus benden once davranmıslar tuhh ben sansımı yıtırdım o zaman :) senınle roportaj yapmakta gecıktım :) blogoskopu ılk kez duydum ama guzel bıseyler yaptıkları kesın:)
    sevgıler ebrucum:)

    YanıtlaSil